CROSSTREK
CROSSTREK
IŠORĖ
„Crosstrek“ pasižymi ne viena išmaniąja funkcija, leidžiančia kiekvienam, keliaujančiam automobiliu, jaustis patogiai. Tvirtas ir patvarus automobilis pasirengęs jums tarnauti. Jis pasižymi didele prošvaisa, todėl galėsite keliauti, kur tik panorėję. Taip pat automobilis sukurtas taip, kad galėtumėte lengvai į jį įlipti ir išlipti.
Pure Red & Oasis Blue“ spalvai netaikoma „metallic“ dažų priemoka
VIDUS
Dideli stikliniai langai ir siauri statramsčiai užtikrina geriausią tarp „Subaru XV“ klasės automobilių matomumą iš visų pusių, todėl vairuotojas gali labiau atsipalaiduoti ir vairuoti saugiau. Visapusė aplinkos kontrolė, logiška vairuotojui sukurta erdvė ir lengvai suprantami prietaisai. Tai „Subaru“ skiriamieji požymiai ir puikus maksimalios saugos pavyzdys.
KASMET „SUBARU“ PAGAMINA 1,2 MLN. AUTOMOBILIŲ SU NUOLATINE
VISŲ VAROMŲJŲ RATŲ SISTEMA
AUKŠČIAUSIO LYGIO SAUGA,
DIDELĖ PROŠVAISA IR LEGENDINĖ
VISŲ VAROMŲJŲ RATŲ SISTEMA
VERSIJOS
„Crosstrek“ saugos sistemos suteikia pasitikėjimo bet kokioje situacijoje. Be naujos kartos sistemos „EyeSight“*1, priekinio šoninio radaro sistema ir posūkio kryptimi pasisukantys LED žibintai padeda sankryžose sumažinti eismo įvykių, į kuriuos patenka automobiliai, dviratininkai ir pėstieji, riziką. Be to, avarijos metu šoninės oro pagalvės apsaugo priekyje sėdinčius asmenis nuo smūgio.
Kaina nuo 33 900 €
Kaina nuo 35 900 €
Kaina nuo 36 900 €
Saugumas
„Subaru“ siekia pagaminti saugiausius pasaulyje automobilius, ir visi bandymai rodo, kad šis tikslas sėkmingai įgyvendinamas. „Subaru“ tiki visapuse sauga, kurios svarbią dalį sudaro sauga siekiant išvengti susidūrimų, todėl dedame visas pastangas siekdami apsaugoti ne tik vairuotoją ir jo keleivius, bet ir kitus eismo dalyvius, pvz., dviratininkus, pėsčiuosius ir laukinius gyvūnus. Šis patobulinimas priskiriamas „Subaru“ visapusės saugos funkcijai.
Nuolatinę simetriškąją visų varomųjų ratų sistemą „Subaru“ visų pirma vertina kaip saugumo priemonę. Dėl nuolatinės simetriškosios visų varomųjų ratų sistemos automobilis tampa stabilus, lengviau nuspėjamas ir geriau suvaldomas kelyje. „Forester“ pasižymi didele vilkimo mase, taip pat turi specialią stabilizavimo sistemą, skirtą saugesniam vilkimui.
Sistema „EyeSight“ – tai dvi papildomos akys, stebinčios kelią, t. y. dvi kameros, nukreiptos į priekį. Sistema „EyeSight“ yra daugiau nei 30 metų darbo mokslinių tyrimo ir technologinės plėtros srityje rezultatas. Automobiliai, kuriuose įdiegta „EyeSight“ sistema, dukart rečiau patenka į avarijas nei automobiliai, kuriuose šios sistemos nėra, o susidūrimų iš galo skaičius sumažėja 84 proc.
Dėmesio! Už saugų bei atsargų vairavimą ir eismo taisyklių laikymąsi visada atsako pats vairuotojas. Sistemos efektyvumas priklauso nuo daugelio veiksnių, pavyzdžiui, techninės automobilio būklės, oro ir kelio sąlygų. Išsamią informaciją apie sistemos veikimą ir apribojimus rasite eksploatacijos instrukcijoje. Dėl išsamesnės informacijos kreipkitės į savo prekybos atstovą.
Sukurtas vairuotojui
Bet kurį kelionės tikslą pasieksite patogiai ir be rūpesčių. Simetriškoji visų varančiųjų ratų sistema ir pagerėjusi vairavimo dinamika užtikrina saugų ir malonų laiką visiems keleiviams, net ir važiuojant nelygiu keliu. Be to, galėsite būti visiškai ramūs, žinodami, kad patobulinta X-MODE sistema padės lengvai išsivaduoti iš purvo, sniego ar dumblo.
Išmanioji „Subaru“ vairavimo sistema (SI-DRIVE) leidžia pasirinkti vairavimo pobūdį pagal jūsų poreikius todėl galite mėgautis automobilio galia ir gyvybingumu praktiškai bet kokioje situacijoje. Jei atsižvelgiant į eismo sąlygas reikia dažnai lenkti ir įsibėgėti, geriausia rinktis „Sport Mode“ režimą. Reakcija į akceleratoriaus pedalo paspaudimą tampa spartesnė, o didesnis sukimo momentas lemia didesnę variklio galią, esant mažesniems sūkiams. „Intelligent Mode“ režimas skirtas degalų sąnaudoms sumažinti važinėjant miesto gatvėmis arba važiuojant ilgą atstumą greitkeliu.
Sistema veikia dviem režimais: vienas skirtas kietam paviršiui, o kitas – giliam sniegui ar smėliui. „X-Mode“ įjungia visus jutiklius, kad padėtų maksimaliai padidinti trauką ir neleistų automobiliui įstrigti. O jeigu tenka leistis stačia nuokalne, nusileidimo kontrolės funkcija užtikrina pastovų ir kontroliuojamą greitį, kad vairuotojas galėtų daugiau dėmesio skirti vairavimui, o nuolatiniam stabdymui, ir taip lengviau įveikti pačias stačiausias kalvas.
Slidės, dviratis, šuo, medžioklė, žvejyba ar apskritai gamta. Mes visi jaučiame aistrą skirtingiems dalykams. Štai kodėl taip paprasta pritaikyti „Crosstrek“ prie savo poreikių ir susikurti erdvę viskam, kas jums patinka.
„Subaru“ modulinė platforma
„Subaru“ modulinė platforma yra pagrindinė platforma, ant kurios bus konstruojami naujos kartos „Subaru“ automobiliai. Visapusę saugą ir efektyvumą užtikrinanti platforma suteikia vairavimo pojūtį, kurį galima patirti tik keliaujant „Subaru“ automobiliu. Dar didesnis visų vairuotojų ir keleivių malonumas ir dvasios ramybė – „Subaru“ ateitis.
Automobilyje sumontavus „e-Boxer“ mums pavyko dar labiau patobulinti ir išryškinti tas savybes, kurias labiausiai vertina šio automobilio savininkai.
„Subaru“ ateitis. Vientisa remo konstrukcija, kurioje placiau panaudoti apkrova laikancioms konstrukcijoms skirti klijai, padeda sumažinti staigius kuno judesius vairuojant. Sklandus vairo mechanizmo veikimas, priderintas prie automobilio judejimo, užtikrina didesne automobilio dinamika ir stabiluma
Features
Dideli stikliniai langai ir siauri statramsčiai užtikrina geriausią tarp „Crosstrek“ klasės automobilių matomumą iš visų pusių, todėl vairuotojas gali labiau atsipalaiduoti ir vairuoti saugiau. Visapusė aplinkos kontrolė, logiška vairuotojui sukurta erdvė ir lengvai suprantami prietaisai. Tai „Subaru“ skiriamieji požymiai ir puikus maksimalios saugos pavyzdys.
Belaidžio ryšio prieinamumas ir suderinamumas gali skirtis priklausomai nuo rinkos specifikacijų ir naudojamo mobiliojo telefono ar įrenginio tipo.
Dėl simetriškosios visų varančiųjų ratų sistemos užtikrintai jausitės prie bet kurio „Subaru“ automobilio vairo. Sistema vienu metu paskirsto galią visiems keturiems ratams, sustiprindama automobilio kontrolę, kad ir kokios bebūtų kelio ir oro sąlygos.
Kad automobilis važiuotų efektyviai, „Subaru“ „e-BOXER“ sistema pagal vairavimo sąlygas paskirsto galią tarp 2,0 l tiesioginio įpurškimo variklio ir elektros variklio. Pridėjus „Lineartronic“ transmisiją, užtikrinamas tylus, sklandus ir galingas veikimas, todėl automobilį patogu ir malonu vairuoti įvairiomis sąlygomis.
BOXER variklio cilindrai vienas kito atžvilgiu išdėstyti 180 laipsnių kampu. Tai reiškia, kad automobilyje variklis įmontuotas horizontaliai, o ne vertikaliai.