aukščiausią išliekamąją vertę
Remiantis ALG (Automotive Lease Guide) paskelbtais naujausiais rezultatais, gautais palyginus ir įvertinus automobilių išliekamosios vertės duomenis, 2021 m. geriausiu prekės ženklu pagal išliekamąją vertę pripažintas „Subaru“, o keturi „Subaru“ modeliai tapo atitinkamų klasių nugalėtojais.
Pelnydama šį apdovanojimą, „Subaru“ penktą kartą išrenkama geriausiu prekės ženklu pagal išliekamąją vertę – šis titulas „Subaru“ skirtas 2016, 2017, 2018, 2019 ir dabar – 2021 m.
„Atsižvelgdami į kiekvieno modelio saugumą, patikimumą ir vertę, automobilių pirkėjai jau ne pirmą kartą pasirenka „Subaru“, – teigė „Subaru of America“ prezidentas Thomas J. Dollas. – Klientai žino, kad „Subaru“ yra patikimi automobiliai, kurie tarnauja ilgus metus. Šis mums penktą kartą skirtas garbingas geriausio prekės ženklo pagal išliekamąją vertę titulas byloja apie meilę, sudėtą į kiekvieną automobilį.“
„Subaru“ ne tik atiteko apdovanojimas už išliekamąją vertę – aukščiausio įvertinimo atitinkamuose segmentuose susilaukė ir keturi bendrovės modeliai.
- „Impreza“ – geriausias kompaktiškas automobilis
- „Forester“ – geriausias padidinto pravažumo automobilis
- „Subaru XV“ („Crosstrek“) – geriausias subkompaktinis visureigis
- WRX – geriausias sportinis automobilis
„Subaru“ yra užsitikrinusi puikią reputaciją, kalbant apie aukščiausią išliekamąją vertę pramonėje. Bendrovė pademonstravo vartotojams, kad jos stiprų automobilių asortimentą sudaro savo vertę išlaikantys modeliai“, – teigė ALG vyriausiasis pramonės analitikas Ericas Lymanas.